Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Χρόοονια πολλά, σε μένα


Σήμερα έχω τα ...γενέθλιά μου. Μα στην ...blogland, βεβαίως βεβαίως. Σήμερα ο phlou...flis, δηλαδή ο υποφαινόμενος, κλείνει ένα χρόνο από τότε που εμφανίστηκε στον διαδικτυακό χώρο των ιστολογίων. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε που πρωτοεμφανίστηκα μέχρι σήμερα. @Γνώρισα, πάρα πάρα πολλούς ...ερασιτέχνες συναδέλφους bloggers, @επισκέφτηκα πάρα πολλούς ιστοτόπους, @διαβάζω και μελετώ αρκετούς από αυτούς, @ρίχνω κλεφτές και φευγαλέες ματιές σε ορισμένους και @συνδιαλέγομαι με ελάχιστους (οι υπόλοιποι ...χάνεται :))).
Δεν έγινα @διάσημος (ένα χέρι βοήθειας πήγε να δώσει η Νανά Τσούμα ...Κάτω από το Κιόσκι της, αλλά έπεσε το Κιόσκι και με πλάκωσε), δεν κατέχω ρεκόρ @επισκέψεων, δεν έχω πολλούς @σχολιαστές, δεν έβγαλα χρήματα από αυτή την ιστορία, παραμένω ερασιτέχνης και εραστής της τέχνης του ιστολογείν και έμαθα αρκετά από την ...τέχνη αυτή. Γενικά ήμουν πιο ...σοβαρός και κατάντησα λιγότερο (σοβαρός).
Στο ένα χρόνο αυτό της ενασχόλησής μου με το ιστολογείν, δεν @έβρισα κανέναν και δε με έβρισαν, δεν @πρόσβαλα και δε με προσβάλανε, δεν διέγραψα κανένα σχόλιο και (απ' ότι θυμάμαι) δεν μου διάγράψανε σχόλιο, ήμουν@ ευγενικός μαζί σας (ξεσπούσα στη γυναίκα μου όταν ...έπρεπε) και ήσασταν κι εσείς το ίδιο, ελπίζω να ήμουν αρκετά @φιλικός όπως κι εσείς μαζί μου, @έγραφα το χοντρό και το μακρύ μου (με την καλή έννοια πάντα) και με ανεχόσασταν, @έβγαλα και λίγη χολή (συνήθως προς τους κρατούντες και εξουσιάζοντες τη χώρα τούτη) αλλά με (το) ...μέτρο, δεν ήμουν κομματικοποιημένος αλλά σίγουρα πολιτικοποιημένος και όταν τα έβαζα, -κυρίως- με την κυβέρνηση το ίδιο θα κάνω και με την επόμενη και την μεθεπόμενη, αρκεί να είμαστε όοοολοι καλά. Και το κυριότερο απ' όλα, ήμουν είμαι και θα παραμείνω μετριόφρων (εδώ γελάνε :)))
Σήμερα που γιορτάζω δε θα γράψω τίποτε, παρά μόνον τα σχετικά, αλλά θα σας κεράσω. 'Οχι τούρτες και ...βιομηχανικά γλυκά, παρά ένα χειροποίητο γλυκό, μια μηλόπιτα, φτιαγμένη από την cookthebook, την συνταγή της οποίας μπορείτε να αντιγράψετε. Την ευχαριστώ θερμά για την μηλόπιτα, ελπίζω να σας αρέσει. Κοπιάστε όλοι αι όλες.
Παράλληλα, σας εύχομαι καλά χριστούγεννα και καλές γιορτές να έχετε, με ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ.
Θα τα ξ@ν@πούμε και ενδιάμεσα στις γιορτές. Να μας έχει ο θεός καλά, πάντα ν' @νταμώνουμε και να ξεφ@ντώνουμε...διαδικτυακά.
Οι ευχές, από μένα και τα ...παιδάκια μου, τα άλλα phlou...fliakia (στα πλαίσια της διαφήμισης)

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να ευχηθώ επομένως καλύτερη συνέχεια! και φυσικά αυθεντικά Χριστού-γεννα!

jf είπε...

Χρόνια πολλά διαδικτυακά και μη. Καλές γιορτές όπου και να βρίσκεσαι

Chris Zlatis είπε...

Εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα με όλη την οικογένεια και πολλά χρόνια ακόμη να έχεις τη διάθεση να γράφεις αλλά... κυρίως να σχολιάζεις! :)

Καλές γιορτές.

Μάτα είπε...

Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά!
Να μην σου λείψει ποτέ η έμπνευση και να γράφεις πάντα με αυτό το ιδιάιτερο στυλ που σε κάνει να ξεχωρίζεις σε αναρτήσεις και σχόλια!
ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

nickpet είπε...

Καλές γιορτές φίλε...

Λουκάς είπε...

Χρονιά πολλά
δυο λέξεις τυπικές
δεν πάμε μπρος με συνταγές
μα μόνο με αγάπη
χρόνια καλά
χρόνια αγάπης.

Σαν έρθουν χρόνια δύσκολα
να τα περνάς με θάρρος
για σένα, νάναι πάντα ελαφρύ
το πιο μεγάλο βάρος.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

habilis είπε...

Αυτά που γράφεις γιά το blogging ,θα τα έγραφα και εγώ ακριβώς,μέχρι και το κιόσκι μου έπεσε στό κεφάλι.

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ .
και καλλές εμπνεύσεις.

phlou...flis είπε...

@manitari tou bounou: το προσπαθώ

@jamanFou: 'στώ. Κάπου στα Αθήνας θα είμαι

@Zlatis Chris: Να υποθέσω ότι προτιμάς τα σχόλια μου από τα γραφόμενα; Καλές γιορτές

@Μάτα: Ευχαριστώ και αντεύχομαι

phlou...flis είπε...

@nickpet: παρομοίως

@loukis: πολύ ωραίο. Αντεύχομαι

@habilis: συμπάσχοντες δηλ. Αντεύχομαι

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...