Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Επιλογή ...ελαίου


'Αραγε είναι καλό αυτό για το Fiatάκι μου; Δε φαντάζομαι να τα μπερδέψαν με τα λάδια για το φαγητό.
Και για το τηγάνισμα ποιο να πάρω; Δε θυμάμαι. Καλύτερα να ρωτήσω το Φώλια. Αυτός ξέρει τι τρώει.
Α ναι, είναι και ο Μήτσος μου με το vitara του. Αλλά ξέρω τι να του πάρω. Δηλαδή μου είπε: "'Ακου Λόυλλα, να μου πάρεις αυτό που είναι στην κόκκινη συσκευασία. Κρατάει περισσότερα χιλιόμετρα. Εξάλλου αυτό μου βάζουν και στο συνεργείο". Νάναι καλά ο καλός μου. Πάντα ήξερε να διαλέγει!

4 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Και πού'σαι ακόμη! Ρομποτάκια γίναμε και πάλι.

jf είπε...

Κι εμένα ο ορθοπεδικός μου, όταν του πήγα το αμορτισέρ μου, την κόκκινη συσκευασία μου πρότεινε.

[έχω δυσκολία να κατατάξω το σχόλιό μου: εύστοχη επισήμανση, ευγενική παρατήρηση ή ψύχραιμο σχόλιο;]

Meropi είπε...

Δεν μου λες Φλούφλη μου,
γι' αυτό μετά την επίσκεψη μου σε ταβέρνα το Σαββατοκύριακο τρέχω πιο πολλά χιλιόμετρα;;;;

phlou...flis είπε...

@kitsomitso: αλλά αντέχουμε

@jf: από ΚΤΕΟ πέρασες;

@meropi: μάλλον κι εσύ ΚΤΕΟ χρειάζεσαι

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...