Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

'Ολα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν;

Ντοπαρισμένη η …dream team της Άρσης Βαρών -κι εγώ να πίνω μόνο φυσικό χυμό πορτοκάλι (παρεπιπτόντως, είχε μια αίγλη αυτή η ομάδα που δυστυχώς ξεθώριασε και μας ...φαρμάκωσε).

Πώληση ΟΤΕ και σχετικές καταγγελίες περί …ξεπουλήματός του -κι εγώ να έχω τακτικά διακοπές στη γραμμή ADSL και να μη ξέρω και …γερμανικά (παρεπιπτόντως, αν τόσοι και τόσοι σπουδαίοι και ικανοί και λαμπροί Έλληνες επιστήμονες περί τα οικονομικά δεν μπορούν να ...μανατζάρουν τον ΟΤΕ, ε να κλείσουμε τα πανεπιστήμια και το μαγαζί μαζί!).

Μίζες στο σκάνδαλο SIEMENS -κι εγώ ο ...τίμιος να είμαι πάλι στην …απέξω. (παρεπιπτόντως, θα μάθουμε κανένα από τα μεγάλα ...ονόματα που υπονοούν οι εμπλεκόμενοι ή καλύπτεται από την Αρχή Προστασίας ...;).

Σκάνδαλο με το αυθαίρετο Σουφλιά –κι εγώ να μη μπορώ να νομιμοποιήσω μια μικρή βεράντα 2Χ3 που έφτιαξα ...παράνομα (παρεπιπτόντως, γιατί εκ μέρους του Υπουργού μιλά το ...Υπουργείο. Η ενδεχόμενη ευθύνη είναι συνολική ή απρόσωπη;).

Αποβολή από το ΚΙΟΤΟκι εγώ να ζορίζομαι στις …ορθοπεταλιές για να μη ρυπαίνω το περιβάλλον (παρεπιπτόντως, είδατε την ολοσέλιδη σελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ που αφορούσε στο συγκεκριμένο θέμα; Χρειαζόταν ένα τέτοιο ...έξοδο; Μάλλον ναι, για να ...σιωπήσουν οι εφημερίδες;).

Μολυσμένο ορυκτέλαιο με τη ...μορφή ηλιέλαιου (και παράγωγα αυτού) να κυκλοφορούν στην αγορά –κι εγώ, που τα έφαγα, να προσπαθώ να κλείσω ραντεβού στα ΚΤΕΟ για ιατρικό …έλεγχο (παρεπιπτόντως, άραγε είναι το μόνο επικίνδυνα μολυσμένο τρόφιμο που φάγαμε ή θα φάμε;)

Οι φορτηγατζήδες να απεργούν και οι μεταφορές παραλύουν -κι εγώ να τρέχω στα σουπερμάρκετ να ψωνίσω μη τυχόν και μου λείψει το αυγοτάραχο (παρεπιπτόντως, ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών είναι κλειστό επάγγελμα, άρα μονοπώλιο, που κάποτε πρέπει να απελευθερωθεί!).

Σύγχρονοι μαυραγορίτες εμφανίζονται στην αγορά καυσίμων –κι εγώ να τους ευχαριστώ διότι εδέησαν να μου προσφέρουν ένα μπιτόνι πετρέλαιο …όσο όσο (παρεπιπτόντως, εκείνοι οι μαυραγορίτες από την εποχή των γερμανών, ζούν και βασιλεύουν).

Καρτέλ λυμαίνονται την αγορά δεξιά και αριστερά –κι εγώ ανήμπορος να αντιδράσω, συνεχίζω να πληρώνω (παρεπιπτόντως, τα πρόστιμα που τους επιβάλλονται, αποπληρώνονται;)

Προκλήσεις Τούρκων μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του τούρκικου Υπουργείου Εξωτερικών -κι εγώ να εγώ να τρέχω να επισκεφτώ τη γείτονα χώρα για ν' αγοράσω φτηνά ...χαλιά και δερμάτινα (παρεπιπτόντως, τα κουμπαριλίκια και τα τσιφτετέλια θα σταματήσουν τώρα;).

Η Ελλάδα, μια χώρα που ...γερνάει, με τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα -κι εγώ να αγωνιώ αν θα τα καταφέρω να παίρνω σύνταξη, όταν και αν καταφέρω να βγω σε σύνταξη (παρεπιπτόντως, τα κίνητρα για τους πολύτεκνους μπήκαν σε εφαρμογή, ισχύουν ή καταργήθηκαν; Στους διορισμούς του ΥΠΕΠΘ γνωρίζω πως ισχύουν!)

Δημοσκοπήσεις που δείχνουν υπεροχή της ...προβληματικής κυβέρνησης της ΝΔ, απογοήτευση για την ...ανοδική πορεία -προς τα κάτω- του ΠΑΣΟΚ, ...ξεφούσκωμα του ΣΥΡΡΙΖΑ, σταθερότητα του ΚΚΕ -κι εγώ να προβληματίζομαι να βρω τον χείριστο ανάμεσα στους χειρότερους (παρεπιπτόντως, οι έλληνες ψηφοφόροι είναι σκεπτόμενοι ψηφοφόροι ή ψηφοφόροι-πρόβατα;).

Ο ανταγωνισμός στην ελληνική τραπεζική αγορά στα ύψη -κι εγώ να παλεύω για τη ...μεταφορά του υπολοίπου του δανείου μου από τη ΤΑΔΕbank στη ΔΕΙΝΑbank (παρεπιπτόντως, έγινε τίποτε με τα πανωτόκια, τις απαράδεκτες κατασχέσεις κ.ά. παρόμοια;).

Αντιδράσεις πανεπιστημιακών στην εφαρμογή της ...μεταρρύθμισης και απειλές Στυλιανίδη για διακοπή χρηματοδοτήσεων -κι εγώ να αγωνιώ αν θα πραγματοποιηθεί η εξεταστική περίοδος του Ιουνίου, μπας και πάρει το πτυχίο του ο γιος μου (παρεπιπτόντως, με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ή τα πανεπιστήμια μή κερδοσκοπικού χαρακτήρα ή πως αλλιώς τα λένε, τί γίνεται;).

Νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για όλα τα οχήματα, προτείνει το ΥΠΕΧΩΔΕ, ο οποίος δεν θα γίνεται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, αλλά ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνσή τους -κι εγώ αναρωτιέμαι αν αυτό το μέτρο αποσκοπεί σε ...φοροείσπραξη ή στη βελτίωση της ποιότητας των...ρύπων (παρεπιπτόντως, το μέτρο αυτό θα ισχύσει και για τα διάφορα επικίνδυνα σαράβαλα ΔΧ ή ΙΧ ή κρατικά ή στρατιωτικά;).

Η ακρίβεια παντού να ...καλπάζει και να αδειάζει τις τσέπες μας -κι εγώ να ψάχνω να βρω τα χαρακτηριστικά του κινητού τηλεφώνου 5ης γενιάς και ποιο τζιπ 5Χ5 turbo με σύστημα ABS, UBS, GPS κ.ά. για να αγοράσω (παρεπιπτόντως, αυτά τα 41 μέτρα του Υπουργού, πότε θα φέρουν αποτελέσματα;).

Λήξη της συνεργασίας Σ. Κούλογλου με την ΕΡΤ, διότι η διοίκηση διαφωνούσε με το περιεχόμενο των εκπομπών του και ειδικότερα το γεγονός ότι προγραμμάτισε την προβολή της έρευνας για την γενιά των 700 ευρώ και την ακρίβεια (κατά τον Κούλογλου) -κι εγώ να αναζητάω μιαν άλλη, αξιολογότερη εκπομπή ανάμεσα στα πολλά τηλεοπτικά σκουπίδια και να μη βρίσκω (παρεπιπτόντως, θα δούμε αντιδράσεις των συναδέλφων του δημοσιογράφων ή θα περάσει στα ψιλά;).

Με αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, μοιραία ήλθε στο μυαλό μου ποίημα ενός …αθυρόστομου σατιρικού ποιητή -όταν διαβάσετε το ποίημα θα καταλάβετε περί ποιού πρόκειται- με τίτλο:

ΜΥΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΙΧΟΙ

Τίποτε δεν απόμεινε στον κόσμο πια για μένα,
όλα βρωμούν τριγύρω μου και φαίνονται χεσμένα.
Όλα σκατά γενήκανε και ο δικός μου κώλος
σκατά εγίνηκε κι αυτός, σκατά ο κόσμος όλος.

Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον άγονο
κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο.
Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
μα μόλις φύγει βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε.

Σκατά βρωμάει τούτος δω, σκατά βρωμά κι εκείνος,
σκατά βρωμάει το σκατό, σκατά βρωμά κι ο κρίνος.
Σκατά κι εγώ, μες στα σκατά, και με χαρτί χεσμένο
ό,τι κι αν γράψω σαν σκατό προβάλλει σκατωμένο.

Σκατά τα πάντα θεωρώ και χωρίς πια να απορώ,
σκατά μασώ, σκατά ρουφώ, σκατά πάω να χέσω,
απ' τα σκατά θα σηκωθώ και στα σκατά θα πέσω.

Όταν πεθάνω χέστε με, τα κόλλυβά μου φάτε
Και πάλι ξαναχέστε με και πάλι ξαναφάτε,
μα απ’ τα γέλια τα πολλά κοντεύω ν’ αρρωστήσω
και δεν μπορώ να κρατηθώ, μου φεύγουν από πίσω.

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε, σκατά ο κόσμος όλος
κι απ’ το πολύ το χέσιμο μου πόνεσε ο κώλος!
Γ. Σουρής

(1) τον τίτλο "Σοβαρευτείτε ρε 'Ελληνες" τον δανείστηκα από το Σχόλιο του Παντελή Μπουκαλα, με τίτλο "Με το μπιτόνι μου στον ώμο", στην
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 13/05/2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...