Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

'Ενα ...τραγούδι απ' τ' Αλγέρι


'Οχι, αυτή δεν είναι η κανονική μου στολή, δεν ντύθηκα για το καρναβάλι. Εξάλλου εδώ στην πατρίδα μου, τ' Αλγέρι, δεν γιορτάζουμε το Καρναβάλι. Αυτά είναι για σας, τους άπιστους.

'Οχι, δεν παντρεύομαι σήμερα. Εξάλλου είμαι πολύ μικρός για παντρειά. Φυσικά ο πατέρας μου, μου βρήκε ποιο κοριτσάκι θα παντρευτώ όταν μεγαλώσω. Συμφώνησε και ο ...πεθερός μου. 'Ετσι κάνουμε εμείς στην πατρίδα μου, τ΄ Αλγέρι. 'Οχι σαν και σας που παντρεύεστε μεγάλοι και μετά χωρίζετε.

Ναι, το καταλάβατε, αργήσατε όμως. Φοράω την παραδοσιακή μου στολή για το τελετουργικό της περιτομής μου, που θα γίνει αύριο, όπως επιβάλλεται στα αγόρια μουσουλμάνους από τον Ισλαμικό Νόμο. 'Οχι σαν και σας που είστε βρώμικοι και το μόνο για το οποίο νοιάζεστε είναι η σωματική σας ηδονή.

2 σχόλια:

akrat είπε...

ε ναι
τώρα τι να πω....
καλημέρα

phlou...flis είπε...

@akrat: πες ότι και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...