Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Τσα....εδώ είμαι

Καλησπέραααααααααααα. Σας έλειψα; Όοοοοοοοχι; Σα δε ντρέπεστε και σας είχα και σε εκτίμηση! Ναι, καλά το καταλάβατε, ακόμη βρίσκομαι σε ...αγρανάπαυση, σε χειμέρια νάρκη ένα πράμα! Αλλά πού θα πάει, θα επανέλθω και τότε θα δείτε... :-)

Παρακολουθώ τις εξελίξεις, ακούω ραδιόφωνο, ενημερώνομαι διαδικτυακά αλλά δεν.... Το χέρι μου δεν υπακούει, το μυαλό δε λέει να λειτουργήσει. Όχι, όχι, ούτε πλήξη ούτε άνοια αλλ' ούτε ανία! Μάλλον βαρεμάρα. Περιμένω το ...γλυκύ έαρ να με αφυπνίσει. Γι αυτό ζηλεύω -για την ακρίβεια τον μισώ- το Χειμώνα που ...γειτονεύει με την Άνοιξη!

Σας αφήνω. Μια αναλαμπή ήταν, ήρθε κι έφυγε! Έτσι απλά, έτσι γρήγορα. Και ορκίζομαι σε ότι ιερό και όσιο έχω, πως... "Δε θα πεθάνω -διαδικτυακά- κουφάλα νεκροθάφτη". Καληνύχτα!

4 σχόλια:

jf είπε...

Όλο υποσχέσεις είσαι... :))

maxforeigner είπε...

Eίπα κι εγώ! Πού έχει χαθεί αυτή η ψυχή! Αλλά και ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΡΑΝΑΥΠΑΣΗ ΠΙΑ?

Ἅ λ ς είπε...

ο χειμωνας φευγει σε 3-4 μερες...
αναμενουμε!

phlou...flis είπε...

Ας είμαι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ: βρήκα διέξοδο στο facebook, το οποίο μπήκε σε πρώτη μοίρα, ίσως λόγω της αμεσότητας και της λαοφιλίας του.

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...