Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007

Ερωτικό ραβασάκι από έναν ερωτευμένο φυσικό

Αγαπημένη μου,
Τρίτη βραδάκι μ.Χ. (όπως λέμε ...μετά Χριστουγέννων). Τα σόγια έφυγαν νωρίς, η κατάσταση στο σπίτι επανήλθε στην αρχική θέση ισορροπίας της -και η εντροπία συνάμα- η θερμική ισορροπία αποκαταστάθηκε κι εγώ, μπροστά στον προσωπικό μου ΗΥ σε νοστάλγησα.
Αγαπημένη μου,
Αν και το θέλω πολύ, δεν μπορώ να ξεχάσω τη μέρα εκείνη που η διαπεραστική ακτίνα των ματιών σου διεθλάσθη πάνω στο τριγωνικό πρίσμα της καρδιάς μου.
Είναι τόσο ισχυρή η ισοδυναμία της ψυχικής και σωματικής σου ομορφιάς όσο και το συμπέρασμα της θεωρίας της σχετικότητας, η ισοδυναμία μάζας-ενέργειας E=mc2.
Όπως η Γη έλκεται από τον Ήλιο, έτσι κι εγώ έλκομαι από σένα με δύναμη αντιστρόφως ανάλογη του τετραγώνου της απόστασης που μας χωρίζει.
Οφείλεται, πράγματι η αγάπη μου αυτή στο νόμο της παγκόσμιας έλξης του Newton ή μήπως στο νόμο του Coulomb;
Πράγματι, η έλξη αυτή κάνει την καρδιά μου να διαγράφει κβαντική κυκλική τροχιά σαν ερωτευμένο ηλεκτρόνιο γύρω από τον πυρήνα του.
Θα γίνω, άραγε, ο δορυφόρος σου που περιστρέφεται γύρω από τον πλανήτη του; Ασκείς σε μένα την κεντρομόλο δύναμη της κυκλικής τροχιάς των συναισθημάτων μου.
Ομολογώ ότι είσαι ο γεωμετρικός τόπος των σκέψεών μου, η τέμνουσα και συνάμα η εφαπτομένη των στεναγμών μου, το σημείο τομής των διαλογισμών μου. Αποτελείς το βαρύκεντρο του τριγώνου της ζωής μου.
Οι θαυμαστές σου ακτίνες καμπυλότητας προκάλεσαν κβάντωση κατεύθυνσης των σκέψεών μου, το δε βλέμμα σου καθολικό βραχυκύκλωμα στα ηλεκτρόδια των συναισθημάτων μου.
Πίστεψέ με ειλικρινά, μου προκαλείς ταραχή, σαν εκείνη της απόρριψης του Ευκλείδιου αιτήματος, αποτελείς δε για μένα το όριο σύγκλισης της ακολουθίας της ζωής μου.
Σε τι, τέλος πάντων, οφείλεται η δημιουργία του συγκλονιστικού μαγνητικού πεδίου γύρω σου; Πού οφείλεται η μαγνήτιση του επαγωγικού σου πηνίου που με τραβά υπό γωνία 180ο και με σταθερή ταχύτητα, ίση με την ταχύτητα cο του φωτός στο κενό; Μήπως έχει ενωθεί με ηλεκτρική πηγή εναλλασσόμενης τάσης και αμελητέας εσωτερικής αντίστασης, προκαλώντας μαγνητική επαγωγή στο δίπολο της καρδιάς μου;
Όταν πλησιάζεις με μορφή τρέχοντος κύματος προκαλείς για μένα έκρηξη –σαν τη διάσπαση του ατόμου- και σύμφωνα με την αρχή διατήρησης της ορμής, εκτροπή της πορείας της σκέψης και των συναισθημάτων μου.
Μη φύγεις ποτέ μακριά μου, εσύ που δημιουργείς το ωραιότερο αντιστρεπτό είδωλο στο σφαιρικό φακό της όρασής μου. Ας μη χαθεί ποτές η γραφική παράσταση της ομογραφικής συνάρτησης της καρδιάς μου.
Θέλω να ‘ρθεις κοντά μου να ενώσουμε τις καρδιές μας και τα σώματά μας, όπως η σύντηξη δύο πυρήνων δευτερίου για σχηματισμό πυρήνων υδρογόνου και τριτίου και παραγωγή ενέργειας 4,03 μεγαηλεκτρονιοβόλτ.
Σ' αφήνω τώρα γιατί εγκάρσια ηχητικά κύματα διαπερνούν τον αέρα, διεγείρουντας το αισθητήριο όργανο της ακοής μου και μου υπενθυμίζουν πως ...το νερό στον θερμοσίφωνα ξεπέρασε τα όρια του βρασμού.
Θα σε ξαναδώ το νέον έτος, το οποίον παρεπιπτόντως είναι δίσεκτον, αλλά εσύ να μην ανησυχείς.

5 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

mmexer είπε...

Ερωτική εξομολόγηση χριστουγεννιάτικα...
Γουστάρω!

Συνέχισε έτσι!!!!!

Την καλησπέρα μου και χρόνια πολλά!!!

phlou...flis είπε...

kitsosmitsos: ευχαριστώ και αντεύχομαι. Νάσαι καλά εκεί που βρίσκεσαι.

mmexer: τώρα είναι ευκαιρία για κάθε είδους εξομολογήσεις (!) και φαντασιώσεις (;;).
Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα.

jf είπε...

phlou-flis,

Φοβερά τρελό ξεκίνημα!! [με την καλή έννοια...]

Χ.π. όπως... Χρόνια πολλά!

jf είπε...

...ήταν μια ...Αγαθή Εξομολόγηση

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...