Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Διά γυμνού οφθαλμού

Είμαι ή δεν είμαι ...κουφιοκεφαλάκης;


   Ένα Μεγάλο ερώτημα-απορία μου, απορία όλης της οικογένειάς μου αλλά και της ανθρωπότητας εν γένει, έχει πλήρως εξιχνιασθεί!
   Από μικρός, ένα με βασάνιζε συνεχώς: έχω ή δεν έχω μυαλό. Το φαλακρόν της κεφαλής μου, αυτός ο κρανίου τόπος ...κατοικείται ή παραμένει κενός. Με άλλα λόγια, είμαι ή δεν είμαι ...κουφιοκεφαλάκης.
   Πριν λίγες ημέρες, προτού εκπνεύσει το 2015, αφού μου πήρε 60 ολόκληρα χρόνια, έλαβα την απάντηση: βεβαίως και διαθέτω εγκέφαλο, βεβαίως και δεν είμαι ...κουφιοκεφαλάκης. Ιδού το εγκεφαλογράφημά μου που αποδεικνύει του λόγου μου το Αληθές. -Κε Πρόεδρε, το καταθέτω εις τα Πρακτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...