Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Της ...γυναίκας η καρδιά

Σήμερα γιορτάζουν οι γυναίκες σ' όλο τον κόσμο κι εγώ είμαι απροετοίμαστος για δώρα που ...φέρνουν κοντά, ξέρετε εσείς!


Δυστυχώς, δε μπορώ να τους προσφέρω την καρδιά μου -μιας και αυτή είναι φυλακισμένη και το κλειδί χαμένο!


Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους υποσχεθώ πως θα τις αναζητώ μέρα νύχτα...



...πως ποτέ δε θα τους γυρίσω την πλάτη -ακόμα και αν αυτές μου τις γυρίσουν-...



...πως δε θα τις κανω -ή ξανακάνω- να δακρύσουν...



...πως θα τους ευχηθώ ...ευχές μύριες...



...πως θα τις ονειρεύομαι κάθε βράδυ...



...πως αμέτρητα θα τους στείλω τα φιλιά -και τη φιλία- μου...



...και θα παραμείνω για πάντα ερωτευμένος μαζί τους...



...πόσο; Μα του ...του θανατά!


12 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

ααα τι συγκινητικοο!!!
αντε μπορει να πεισατε και καμια...χιχι

jf είπε...

Κρίση έχουμε, κόψε κάτι...

nickpet είπε...

Φέτος κιόλας που έχεις στην οικογένειά σου 2 γυναίκες, έπρεπε να γράψεις ένα άρθρο γι αυτές...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ιδιαίτερα τρυφερό, αυθόρμητο και αληθινό αφιέρωμα.Σ' ευχαριστούμε οι γυναίκες και να χαίρεσαι όσους αγαπάς και σε αγαπούν

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

habilis είπε...

Eνδιαφέρων το παιχνιδάκι με τις φωτό !
Πες όμως και ένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
(Δεν σου βγαίνει λές και είναι φίδι στο κόρφο σου.)

:-))

akrat είπε...

κρύβε λόγιαααααααααααα

Λιακάδα είπε...

χαχα Καρδιά είναι αυτή που έ3χεις βρε φλουφλάκο ή μαρούλι?( με ..τόσα φύλλα! ) Ευχαριστούμε για την αναρτηση την αφιερωμενη στη Γυναικα, φίλε μου.
Καλησπέρα σου!

Side21 είπε...

Έτσι είναι φίλε μου ...
Ομορφαίνουν την άχαρη ζωή μας !!!
"Χωρίς γυναίκα στη ζωή δεν κάνω βήμα ..."
Την καλησπέρα μου απ' τη βροχερή Σάμο ...

Yannis Kapnidis είπε...

Ε, με τέτοιο αφιέρωμα... δε νομίζω να μείνουν παραπονεμένες οι αναγνώστριές σου!!!

phlou...flis είπε...

@HnH: μπααα, δε χρειάζομαι ...άλλην

@JamanFou: τα δίνω απλόχερα

@nickpet: ε δεν έπρεπε;

@φυρδην-μιγδην: μέλλον εμείς θα πρέπει να σας ευχαριστήσουμε.

phlou...flis είπε...

@habilis: ωχ, το ξέχασα;

@akrat: δεν μπορώ

@Phive: εμ δεν το αξίζουν;

@liakada: μαρούλι και αγκινάρα ταυτόχρονα. Νάσαι καλά

phlou...flis είπε...

@Side21: ορθώ;ς ελάλησας. Να περνάτε καλά εκεί σττα ακριτικά τα μέρη

@Hellenic Potion: το ελπίζω, το ελπίζω

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...